Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Zastavil jsem se na školení Zboží.cz
  0

Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

A zase jsem si něco nového odnesl


Nedá mi to a musím se zmínit, že jsem se zúčastnil červnového školení na téma Zboží.cz v brněnských prostorách společnosti Seznam.cz. Jak je už z názvu akce patrné, týkala se převážně tohoto zbožového srovnávače, ale částečně také reklamního systému Sklik.

Se školením jsem byl velice spokojen, protože jej vedla optimalizátorka, se kterou jsem letos hodně komunikoval kvůli správě kampaní jednoho z mých klientů. Došlo tak na mé otázky, konkrétní řešení a pochopení celého Zboží.cz

Z tohoto kurzu jsem si odnesl hned několik bodů k zamyšlení:

  • Předně je potřeba pochopit, že Zboží.cz není Heureka, a proto nemusíte propadat zoufalství, pokud nemáte napárované všechny položky
  • Přestože statistiky Zboží.cz jsou velmi přesné, tak v rámci celofiremního vyhodnocování kanálů je lepší používat Google Analytics
  • Také jsem nasál zajímavé novinky, např.: kdy budou nasazeny nové výdejny, informace o dopravě apod.

Na školení jsem si tedy prohloubil svoje znalosti, což je pro moji práci klíčové. Praktické zkušenosti s tímto zbožákem jsem také sepsal v článku Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?.