Vytvořte si strukturu ve svém PPC účtu

Marek Wiener 08 / 01 / 2024

Hodnocení: 0 ×

Vytvořte si strukturu ve svém PPC účtu

Tipy pro rozvoj a optimalizaci vašich kampaní

Následující článek chci věnovat tvorbě PPC kampaní. Ať už děláte kampaně v Google Ads či Seznam Skliku, jistě jste hned zprvu narazili na otázku, jakým způsobem zvolit strukturu třídění klíčových slov. Rád bych vám proto nabídl několik svých postřehů.

Během své praxe jsem se setkal už s mnoha účty vytvořenými jinými specialisty, takže jsem si udělal obrázek o tom, jak se k této tématice přistupuje různorodě. Skutečnost je taková, že neexistuje žádný manuál či doporučený postup, ale samozřejmě je dobré držet se jistých pravidel.

  1. Struktura kampaní podle kořene klíčových slov - Tvořte sady reklam podle kořene klíčových slov. Takový inzerát by měl jednak obsahovat tato klíčová slova, ale i dopadová stránka by měla být směrována právě na relevantní obsah vzhledem k cílenému klíčovému slovu.
  2. Struktura kampaní podle shody - Někdy může být trochu problematická volná, frázová a přesná shoda. Nejlepším řešením proto může být rozdělit kampaně podle shody. Díky tomu se budete v přehledu snadněji orientovat v hledaných frázích nebo lépe uvidíte, co vám dobře funguje. 
  3. Struktura kampaní podle regionů - Setkal jsem se i s případem, kdy je nejlepší rozdělit kampaně podle regionů. Například u společnosti cílící na celou Evropu bude výhodnější mít několik kampaní, které budou rozdělené podle zemí, a v nich využívat stejná klíčová slova. Vaše nastavené cíle tak uvidíte snadněji, a dokonce budete mít výhodu v lepší optimalizaci kampaní na úrovni jednotlivých regionů. Toto cílení osobně používám třeba u řemeslníků tady u nás v Česku, například u stavební firmy, která působí jen v určitých městech.
  4. Struktura kampaní podle produktového portfolia - Rozdělení do sad reklam podle produktového portfolia může být také zajímavou možností, jak se orientovat ve vaší vyhledávací kampani. To dává smysl, když chcete klást důraz na nějaký konkrétní produkt nebo když jsou klíčová slova poměrně jednoduchá a není potřeba účet složitě rozdělovat.

Doporučuji se proto nad celým tématem zamyslet, výše uvedené tipy můžete brát jako základ pro další rozvoj, orientaci a konec konců i optimalizaci kampaní. 

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Vytvořte si strukturu ve svém PPC účtu

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Znáte simulátor nabídek?

    Znáte simulátor nabídek?

    Další pomocná ruka v oblasti PPC

    ZOBRAZIT
  • Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Výhodná služba, nebo ztracené know-how?

    ZOBRAZIT
  • Automatické přeceňování produktů v reálném čase

    Automatické přeceňování produktů v reálném čase

    Usnadněte si fungování svého e-shopu

    ZOBRAZIT