Zboží.cz se představí v novém kabátu

Co to přesně Zboží.cz je a jak na něj dostat své výrobky

online marketingonline marketing nástrojeppc marketing


Zboží.cz je srovnávací portál produktů českých e-shopů. Tento portál patří do rodiny vyhledávače Seznam.cz. V tomto článku bych vám rád přiblížil, jak Zboží.cz funguje a co se chystá nového.

Nové Zboží.cz

Náhled detailu produktu na Zboží.cz:

Nové Zboží.cz

 

Zboží.cz srovnává produkty podle několika faktorů. Samotným prvkem je samozřejmě vyhledávací pole, do kterého lze vypsat hledaný výraz. Zboží je potom možné seřadit podle varianty nejlevnější, nejdražší nebo nejrelevantnější. Relevance v podstatě znamená upřednostňování zboží, které má předplacenou kampaň (např. za 1 Kč). Relevantní vyhledávání proto bývá často nastavené jako primární. 

Jak své produkty dostat na Zboží.cz?

Jak už bývá zvykem, i tento portál funguje pomocí exportů nebo spíše importů XML feedu vašeho e-shopu. Tedy v cyklickém procesu se načítá váš XML feed do Zboží.cz. 

Náhled XML feedu pro Zboží.cz:

Náhled XML feedu pro Zboží.cz

Co se chystá nového u Zboží.cz?

Zboží.cz samozřejmě chystá řadu novinek. Jednou z těch zásadních je nový design, který bude podobně jako u mnoha jiných redesignů Seznamu více vyhovovat mobilním zařízením. Jednou z dalších novinek bude možnost dalších informací o produktu. V XML pravděpodobně vzniknou nové položky (např. návod použití produktu apod.).

Náhled redesignu Zboží.cz:

Náhled redesignu Zboží.cz

K tomuto článku přidávám soubory ke stažení:

Stáhnout XML vzorová šablona Zboží.cz XML feedu (vloženo 09/2014)