Jak vyzrát na drahé online kampaně

Obsahová síť jako ideální nástroj pro konkrétní produkt

online marketingppc marketing


Prodáváte produkt, který je nejlepší inzerovat na vybraných tematických portálech? U mých klientů se v poslední době setkávám s tím, že často objednávají inzerci na neprověřených portálech, aniž by měli k dispozici podrobné statistiky pro vyhodnocení výkonnosti plánované kampaně.

Jak na drahé online kampaně?

Jak se ale vyhnout neustálému vyhodnocování nabídek, které vám nabízí inzertní redakce portálů? Zkuste využít obsahovou síť společnosti Seznam.cz, která je tvořena skupinou nejnavštěvovanějších webů českého internetu a dalšími několika tisíci partnerských webů, které na svých stránkách zobrazují kontextovou reklamu Skliku. 

Obsahové weby společnosti Seznam a.s.:

Obsahové weby společnosti Seznam a.s.

* Seznam ostatních webů v obsahové síti podle kategorií najdete v tomto dokumentu ke stažení zde: Obsahová síť Sklik podle kategorií (PDF)

Hlavními důvody pro použití obsahové sítě pro vás mohou být:

  • významné rozšíření záběru kampaní,
  • oslovení širokého spektra uživatelů českého internetu (90% zásah), 
  • vyvolání poptávky,
  • branding – posílení značky.

Obsahová síť je vhodná i pro produkty, které se standardně ve vyhledávání na internetu nehledají. Může se tedy například jednat o zboží denní spotřeby – prací prášky, potraviny, atd. Inzerce v kontextu je také velmi přínosná u představení nových produktů či dalších specifických výrobků, které se nehledají, např. specializovaný software a některé služby.