Zavedení výkonnostního marketingu pro e-shop s jídelními stoly

Marek Wiener 10 / 04 / 2019

Hodnocení: 0 ×

Zavedení výkonnostního marketingu pro e-shop s jídelními stoly

Stačilo 60 dnů pro úspěšné rozjetí e-shopu

Připravuji další případovou studii tentokrát jsem vybral e-shop s jídelními stoly Majstrštych. Za 60 dnů se mi podařilo návštěvníky e-shopu přesvědčit k nákupu produktů, které si dříve běžně osahali na prodejně. Díky výkonnostnímu marketingu jsme udrželi vzájemnou synergii mezi vynaloženými náklady na reklamu a přijatými objednávkami.

Celou případovou studii právě připravuji.

Blog o online marketingu

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Nárůst konverzí v Google Ads o více jak 100 %

    Nárůst konverzí v Google Ads o více jak 100 %

    Přechod z původní e-shopové platformy se povedl na jedničku

    ZOBRAZIT
  • Zvýšili jsme organickou návštěvnost o 28 %

    Zvýšili jsme organickou návštěvnost o 28 %

    Případová studie Krmimmasem.cz

    ZOBRAZIT
  • 100 objednávek za 30 dní?

    100 objednávek za 30 dní?

    Podívejte se na případovou studii Danapo

    ZOBRAZIT